
De herfst is begonnen!
Nieuwe routines, kortere dagen, natte truien (check 🙈) en een hoofd vol lijstjes. Gelukkig heb ik mijn AI sidekick even aan het werk gezet en een handige herfst-checklist laten maken.
Denken. Doen. Delegeren – met een vleugje AI.

Nieuwe routines, kortere dagen, natte truien (check 🙈) en een hoofd vol lijstjes. Gelukkig heb ik mijn AI sidekick even aan het werk gezet en een handige herfst-checklist laten maken.

“Gratis” klinkt altijd aantrekkelijk. Of het nou een app is, een spelletje voor de kinderen of een nieuwe AI-tool. Maar er zit een addertje onder het gras: gratis betekent veelal dat je betaalt met je data.

Van rommel naar rust? Dat hoef je niet alleen te doen. Met een vleugje tech – én een flinke portie humor – kom je al een heel eind. Ook als je moe bent, het overzicht mist en je je al drie weken stoort aan een piepende ballon…

Het is zaterdagochtend, de kinderen zijn om 7.00 uur klaarwakker en jij nog niet helemaal. Je wil iets leuks en leerzaams doen, maar je hoofd is leeg. Vroeger belandde ik eindeloos op Pinterest – en voor ik iets had, was de ochtend al voorbij. Maar nu….

Mijn kinderen gingen in drie weken van loopfiets naar écht fietsen zonder zijwieltjes. Nu wil ik het plezier en de skills vasthouden. Daarom maakte ik de Fietsheldenkaart: een speels 4-weken plan waarmee je kind elke dag een stapje beter wordt — zonder dat het voelt als oefenen.
We gebruiken cookies om jouw ervaring op onze site te verbeteren. Bij het gebruik van onze site, geef je toestemming voor de cookies.
Websites gebruiken cookies om de functionaliteit te verbeteren en je ervaring te personaliseren. Je kunt je voorkeuren beheren, maar het blokkeren van sommige cookies kan invloed hebben op de prestaties en diensten van de site.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.